icon_phone
  • Telefony kontaktowe
    Żołynia:
    696 106 609
    664 310 041
    666 351 050
    Brzóza Stadnicka:
    510 351 222

  • Listopad 25, 2016

    E-faktura

    Warunkiem skorzystania przez Odbiorcę usług z możliwości otrzymywania faktury w formie elektronicznej jest:

    1. Posiadanie aktywnego na czas realizacji usługi e-faktura adresu e-mail
    2. Poprawne wypełnienie Oświadczenia pobierz i dostarczenie do Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. w Żołyni
    3. Zainstalowanie programu do odczytywania plików PDF (Portable Document Format)

    Regulamin usługi e-faktura

    1. e-faktury są przesyłane w formacie PDF (Portable Dokument Format) z adresu poczty elektronicznej: e-faktury@zkzolynia.pl
    2. Za poprawność podanego w Oświadczeniu adresu e-mail odpowiada Odbiorca usług.
    3. Zakład Komunalny Sp. z o.o. w Żołyni nie ponosi odpowiedzialności za udostępnianie przez Odbiorcę usług osobom trzecim swojego adresu poczty elektronicznej oraz za działanie operatorów internetowych.
    4. W przypadku zmiany adresu e-mail, na który przesyłane są e-faktury Odbiorca usług jest zobowiązany do podania nowego adresu poprzez wypełnienie odpowiedniego wniosku zmiany danych
    5. Odbiorca usług ma prawo do cofnięcia zgody na przesyłanie e-faktury poprzez wypełnienie odpowiedniego wniosku i dostarczenia go do Zakładu. Zmiany zostaną wprowadzone nie później niż po upływie 14 dni od dnia wpływu do Zakładu prawidłowo wypełnionego wniosku. Po tym okresie faktury będą wystawiane w formie papierowej. Powtórna aktywacja usługi wymaga ponownego złożenia oświadczenia o wyrażeniu zgody na e-fakturę.
    6. Prawidłowo wypełnione Oświadczenie jest równoznaczne z tym, że Odbiorca usług rezygnuje z otrzymywania faktur w formie papierowej.
    7. Za dzień dostarczenia Odbiorcy usług e-faktury uznawany będzie dzień wysłania wiadomości zawierającej plik PDF.
    8. W dniu wystawienia i wysłania e-faktury nadawana jest do Odbiorcy usług na numer podany w oświadczeniu wiadomość sms informująca o tym fakcie. Wiadomość sms jest wysyłana na dwie godziny przed wysyłką e-faktury.
    9. Ewentualny brak e-faktury należy zgłosić najpóźniej w ciągu 24 godzin od otrzymanego sms-a. Brak zgłoszenia nieotrzymania e-faktury w terminie podanych 24 godzin jest traktowany jako faktura otrzymana.