Zawarcie umowy

Procedura zawierania umów w zakresie zaopatrzenia w wodę i/lub odprowadzania ścieków.

Zgodnie z Ustawą z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków dostarczanie wody lub odprowadzanie ścieków odbywa się na podstawie pisemnej umowy zawartej między przedsiębiorstwem wodociągowo-kanalizacyjnym, a Odbiorcą usług.

W celu zawarcia umowy należy zwrócić się do Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. w Żołyni z wnioskiem o zawarcie umowy – pobierz

Wniosek można:

– przesłać pocztą na adres: Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. w Żołyni ul. Białobrzeska 118, 37-110 Żołynia. Po wpłynięciu Państwa wniosku do Spółki, Dział Obsługi Klienta przygotuje dwa egzemplarze umowy, które będą do podpisania w siedzibie Zakładu.

– dostarczyć osobiście do Działu Obsługi Klienta (siedziba Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. w Żołyni), gdzie na miejscu zostanie przygotowana i podpisana odpowiednia umowa.

Godziny pracy Działu obsługi Klienta: poniedziałek – piątek: 7.15 – 14.45

Umowa może być zawarta z osobą, która posiada tytuł prawny do nieruchomości, do której ma być dostarczana woda i/lub mają być odprowadzane ścieki. W przypadku, gdy nieruchomością jest budynek wielolokalowy, umowa zwierana jest z właścicielem lub zarządcą nieruchomości. W każdym przypadku umowa zawierana jest na podstawie pisemnego wniosku o zawarcie umowy.